Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Vem kontaktar jag för åtgärder av fel och för att anmäla att jag vill ha service?

Det är våra kollegor på kundtjänst som tar emot er serviceanmälan på Nordr Eftermarknad. Vi finns tillhands från den dagen du flyttar in i din nya bostad,  allt för att din upplevelse som kund och boende ska bli så bra som möjligt.

Kontakta Nordr Eftermarknad
Eposteftermarknad@nordr.se
Tel 020-22 22 66
Nordr (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej,
    Vi bor i en av lägenheter som du byggde och vi har ett problem med våra gäst tovalleten.
    hur man kan få service från dig?
    Hälsningar

  • Hej Pegah!

    Om du behöver felanmäla något i din bostad så kontaktar du Nordr Eftermarknad.
    Du nåt dem på 020-22 22 66 ellereftermarknad@nordr.se

    Önskar dig en fin dag!
  • Hej har ringt två gånger ock bestämt Händiga Harry ock ingen har kommit hur kan det bli fel när dom har fått namn o adress ock dom säger att det är bokat o klart .Det låter bra att man fick denna hjälp, men va jobbigt när man sitter o väntar o det blir fel två gånger.Häl Eva Chrantz  Svängrumsgatan 77
  • Hej har ringt två gånger ock bestämt Händiga Harry ock ingen har kommit hur kan det bli fel när dom har fått namn o adress ock dom säger att det är bokat o klart .Det låter bra att man fick denna hjälp, men va jobbigt när man sitter o väntar o det blir fel två gånger.Häl Eva Chrantz  Svängrumsgatan 77

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.